Piegāde
Mūsu paredzētais piegādes laiks ir 6–12 dienas pēc pasūtījuma.
Piegāde:
Mūsu standarta piegāde ir BEZ MAKSAS, ja sasniedzi minimālo pasūtījuma vērtību 19,90 €.
Atgriešana:
Ja tava pirkuma vērtība bija mazāka par minimālo pasūtījuma vērtību 19,90 €, un tu samaksāji piegādes maksu, tā tiks atmaksāta, ja tiks atgriezts viss pasūtījums.
Ja pirmā piegādes mēģinājuma laikā neesi mājās, DHL sazināsies ar tevi, un tev būs iespēja sarunāt jaunu piegādi vai nosūtīt tavu paku uz pasta paku veikalu vai pakomātu.
Pēc otrā piegādes mēģinājuma, tava paka tiks nosūtīta uz pasta paku veikalu vai pakomātu, un tu saņemsi paziņojumu. Pēc tam tev būs iespēja saņemt paku no paku saņemšanas punkta 7 dienu laikā. Pēc tam tā tiks automātiski atgriezta mums.
Mums žēl dzirdēt, un ceram, ka tavi pasūtītie vienumi tika piegādāti neskarti un pabeigti.
Ja bojājums ietekmē tikai tavu paku un vēlies kaut ko atgriezt no šīs pakas, vari izmantot jebkuru iepakojuma materiālu atgriešanai.
Lai atgrieztu savus vienumus, vienkārši izpildi atgriešanas norādījumus šeit — atgriešana vienmēr ir bez maksas.
Lūdzu, ņem vērā, ka mēs nevaram nodrošināt bojāto paku aizstājēju
Mūsu partneri nodrošina bezmaksas piegādi Latvijas robežās. Lielāko daļu Zalando Partneru preču tiek nosūtītas pa tiešo no partneriem. Ja jūsu pasūtījumā ir apvienotas YEEZY un partneru preces, tās var tikt nosūtītas jums atsevišķās pakās.
Attiecībā uz regulārajiem YEEZY sūtījumiem mēs jums norādīsim paredzamo piegādes datumu, kad veiksiet pasūtījumu. Kad sūtījums tiks nosūtīts no noliktavas, saņemsiet arī e-pasta apstiprinājumu ar izsekošanas saiti. Izmantojot šo saiti, jūs varēsiet uzzināt precīzu piegādes datumu, tiklīdz kurjers to ir ieplānojis.
Izsekošanas saite tiek aktivizēta ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā.
Kad izsekošanas saite ir aktīva, lūdzu, neuztraucieties, ja tā netiek atjaunināta katru dienu. Nākamajās dienās tā atkal tiks aktualizēta. Ja 5 darba dienu laikā jaunas aktivitātes izsekošanas saitē nav parādījušās, lūdzu, jebkurā laikā sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot zemāk norādīto epasta formu.
Atgriešana un atmaksa
Tev ir 30 dienas laika, lai atgrieztu preces, kuras nevēlies paturēt* — BEZ MAKSAS.
Preces vari atgriezt tās nosūtot ar DHL paku punkta palīdzību, vai izvēloties ērtāko atgriešanas veidu - no savām mājām ar kurjeru.
Atgriešanas apstrāde var aizņemt līdz 10 darba dienām.
Ja tava pasūtījuma summa ir mazāka par minimālo pasūtījuma summu EUR 19,90, un tu veici piegādes apmaksu, šī summa tev tiks atmaksāta, ja pasūtījums tiks atgriezts pilnā apmērā.
Atgriešanas apstrāde var ilgt līdz 10 dienām no brīža, kad sūtījums tiek nodots kurjeram. Atmaksa par atgriezto sūtījumu tiks ieskaitīta tajā pašā maksājuma metodē, kuru izmantoji, iegādājoties atgrieztās preces.
Ja savu pasūtījumu apmaksāji ar PayPal, bankas pārskaitījumu vai kredītkarti, atmaksa tiks veikta 5 darba dienu laikā. Ja pasūtījumu apmaksāji ar kredītkarti, atmaksa tavā kontā tiks uzrādīta atmaksas dienā, vai sākotnējā maksājuma veikšanas dienā.
Ja vēlies atgriezt preces, kuras iegādātas, izmantojot dāvanu karti, kredīts tiks pārskaitīts uz tavu lietotāja kontu, kuru varēsi izmantot saviem turpmākajiem pasūtījumiem. Dāvanu kartes kredītu nav iespējams izmaksāt skaidrā naudā.
Diemžēl mēs nepiedāvājam apmaiņas — tikai atmaksu.
Izmantojot mūsu BEZMAKSAS atgriešanas politiku, jums ir 30 dienas laika no piegādes datuma, lai atgrieztu vienumus.
Mums ir ļoti žēl, ja jūsu vienums tika piegādāts bojāts vai ar defektu! Paziņojiet par to mums noklikšķinot uz pogas "Sazinies ar mums".
Lūdzu, aizpildiet veidlapu, norādot visu pieprasīto informāciju, lai mēs varētu atrisināt šo problēmu pēc iespējas ātrāk. Mēs sazināsimies ar jums, norādot nākamos soļus caur e-pastu.
Ja neesat apmierināts(-a) ar pirkumu, 30 dienu laikā no piegādes datuma varat mums nosūtīt atpakaļ jebkuru(-us) nelietotu(-us)* vienumu(-us) BEZ MAKSAS.
Vienumi, kas uzlaikoti, lai noskaidrotu, vai tie ir piemēroti, netiek uzskatīti par lietotiem, bet mēs paturam tiesības atteikt atgriešanu bojājumu vai higiēnas apsvērumu dēļ.
Ja atgriešana tiek atteikta kāda no minētajiem iemesliem dēļ, vienums tiks atgriezts jums no mūsu noliktavas un kompensācija netiks izsniegta. Tas neietekmē jūsu likumā noteiktās tiesības.
Vienkārši sazinieties ar mums, mēs jūs informēsim.
Neaizmirstiet saglabāt no pārvadātāja saņemto atgriešanas kvīti līdz brīdim, kad tiks apstrādāta jūsu naudas atmaksa. Atmaksa var ilgt līdz 14 dienām pēc tam, kad esam saņēmuši sūtījumu mūsu noliktavā.
Maksājumi
Ja izvēlies veikt maksājumu ar PayPal, pasūtījuma noformēšanas brīdī tiksi novirzīts(-a) tieši uz PayPal.
Ja esi PayPal klients(-e), tu vari pieteikties savā kontā ar savu lietotājvārdu un paroli un veikt maksājumu tur. Ja vēl neesi PayPal klients(-e), tu vari pieteikties kā viesis(-e), vai reģistrēt PayPal kontu un tad pabeigt maksājumu.
PayPal maksājumus parasti reģistrē dažu minūšu laikā, un tavs pasūtījums tiks nekavējoties apstrādāts.
Lūdzu ievēro, ka tev būs jāpiekrīt PayPal lietošanas nosacījumiem un procesiem.
Atmaksa pēc vienumu atgriešanas
Ja tu atgriez vienu vai vairākus vienumus, atgriezto vienumu summa tiks atgriezta atpakaļ tavā PayPal kontā.
Savā PayPal kontā vari noteikt, ja vēlies, lai summa tiktu pārskaitīta uz tavu bankas kontu.
Ja tavs PayPal konts ir slēgts, mēs paturam tiesības veikt atmaksu, izmantojot tavas bankas rekvizītus. Atmaksai nav iespējams izvēlēties citu PayPal kontu.
Atmaksa pēc pasūtījuma atcelšanas
Atcelto vienumu vērtība tiks atgriezta uz tavu PayPal kontu.
Mēs pieņemam šādus karšu veidus:
- Mastercard
- Visa
- Maestro
- Visa Electron
- American Express
Kad no manas kartes tiks iekasēta maksa?
No kartes netiks iekasēta maksa, kamēr jūsu pasūtījums nebūs atstājis mūsu noliktavu. Ja sūtīsiet preces atpakaļ, summa tiks ieskaitīta atpakaļ jūsu kartes kontā
Vai manas kartes informācija ir droša?
Jūsu ērtībām maksājumu informācija tiks saglabāta mūsu šifrētajā serverī. Jūsu kartes informācija ir šifrēta mūsu sistēmā, izmantojot 128 bitu SSL tehnoloģiju. Šis augstais drošības standarts nozīmē, ka iepirkšanās ar karti Zalando ir droša un aizsargāta, un nodrošina, ka jūsu dati nekādā gadījumā nebūs pieejami trešajām personām.
3DS autentifikācija
Mūsu pasūtījuma noformēšanas procesā tiek izmantota 3DS autentifikācija (Verified by Visa un MasterCard SecureCode). Šie pakalpojumi aizsargā jūsu kartes kontu pret nesankcionētu izmantošanu, iepērkoties pie mums. Ja nepieciešama detalizētāka informācija vai rodas ar autentifikācijas procesu saistīta problēma, lūdzu, sazinies tieši ar kartes izdevēju. Diemžēl mēs nevaram kontrolēt maksājumu autentifikācijas procesu, tāpēc nevarēsim palīdzēt ar autentifikācijas pieprasījumiem.
Eiropas noteikumi mainās, lai padarītu tiešsaistes kredītkaršu maksājumus drošākus jums. Par katru pasūtījumu, kas veikts kopš 2021. gada 1. janvāra, jums var lūgt autentificēt maksājumu, izmantojot 3D drošu procesu. Tas tiks marķēts atbilstoši tās kartes veidam, ar kuru tiek veikts maksājums, piemēram, Visa Secure, Mastercard Identity Check vai American Express SafeKey.
Kas man jādara?
Ja tas vēl nav izdarīts, jums būs jāreģistrē sava 3D Secure maksājumu karte. Lielākā daļa banku parasti piedāvā veidu, kā reģistrēt karti tiešsaistē, tāpēc papildinformāciju skatiet bankas tīmekļa vietnē.
Ja esat jau reģistrējies(-usies) pakalpojumam 3D Secure vai jau izmantojāt šo funkciju, jums vairs nebūs jāreģistrējas. Tomēr jūsu banka, iespējams, ir ieviesusi pilnīgi jaunu procesu, lai uzlabotu jūsu maksājumu pieredzi. Dažas bankas ir izstrādājušas jaunu viedtālruņa lietojumprogrammu tieši šim nolūkam. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, sazinieties ar savu banku.
Lai pārliecinātos, ka varat viegli un droši apmaksāt nākamo pasūtījumu, iesakām aktivizēt 3D Secure pirms nākamā tiešsaistes pasūtījuma veikšanas.
Kas mainīsies?
Iespējams, jums tiks lūgts veikt autentifikāciju, izmantojot 3D Secure, kad maksāsiet tiešsaistē, tomēr līdz ar jauno regulu tiek ieviests jauns process, piedāvājot labāku drošību un vienkāršākus autentifikācijas veidus.
Pasūtījuma noformēšanas procesā mēs izmantojam 128 bitu SSL drošības šifrēšanu. Tā šifrē jūsu sniegto personisko informāciju, nodrošinot, ka tā ir droša un nav pieejama trešajām pusēm.
Tomēr vissvarīgākā aizsardzība ir parole, tāpēc, lūdzu, nodrošiniet, lai tā nekad netiktu nodota citiem. YEEZY vietnei ir arī privātuma politika, un tā atbilst likumā noteiktajām prasībām. Jūsu dati tiek izmantoti tikai pasūtījuma apstrādei un mūsu pakalpojumu uzlabošanai.
Jūsu personiskā informācija nekādā gadījumā netiks izpausta trešajām pusēm bez jūsu piekrišanas. Plašāku informāciju skatiet Noteikumos un nosacījumos.
Pasūtījumi
Ja zini, ko meklē, ieraksti to meklēšanas joslā YEEZY.lv augšējā labajā stūrī un noklikšķini uz lupas ikonas.
Mūsu produkti ir noliktavā un gatavi nosūtīšanai!
Kad pasūtījums būs pabeigts, redzēsi lapu, kurā būs norādīta pasūtījuma un maksājuma informācija.
Drīz pēc pasūtījuma pabeigšanas mēs nosūtīsim tev pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojumu. Vari arī pieteikties savā kontā un pārbaudīt savus nesenos pasūtījumus YEEZY konta sadaļā Tavi pasūtījumi .
Diemžēl mēs nevaram veikt izmaiņas tavā pasūtījumā pēc tā izpildes.
Ja vēlies mainīt piegādes adresi vai vēlies nosūtīt paku uz citu adresi, lūdzu sazinies ar pārvadātāju.
Tu vari arī atcelt pasūtījumu pēc tā veikšanas uz ierobežotu laiku; pirms tas tiek izpildīts noliktavā. Ja šī opcija parādās kā pieejama, iesakām vienkārši atcelt pasūtījumu un veikt jaunu pasūtījumu.
Ja pieļāvi kļūdu vai vienkārši pārdomāji pēc pasūtījuma veikšanas, nav nepieciešams uztraukties. Kamēr tava paka nav iepakota, vienmēr ir iespēja atcelt pasūtījumu, izmantojot Sazinies ar mums.
Tavs konts
Ja esat aizmirsis paroli, varat vienkārši uzklikšķināt uz "Aizmirsāt paroli?" pieteikšanās ekrānā. Jums būs jāievada sava e-pasta adrese un jānospiež "sūtīt", lai saņemtu e-pasta vēstuli ar saiti (lūdzu, ņemiet vērā: var paiet zināms laiks, līdz šis e-pasts nonāks līdz jums, un tas var parādīties jūsu surogātpasta/nevēlamā pasta mapē). Lūdzu, ņemiet vērā, ka saite ir aktīva tikai 3 stundas un to var izmantot tikai vienu reizi. Kad saņemat e-pasta vēstuli par atjaunināšanu, noklikšķiniet uz tajā norādītās saites, un jums tiks piedāvāts ievadīt jaunu paroli. Pēc tam jauno paroli varēsiet izmantot, lai pieteiktos savā Zalando kontā.
Ja neesat aizmirsis paroli, bet vienkārši vēlaties to nomainīt, varat to izdarīt savā kontā, vienkārši noklikšķiniet uz "Rediģēt", lai veiktu izmaiņas.
Visvienkāršākais veids, kā aizsargāt savu kontu, ir izvēlēties spēcīgu paroli. Šeit ir sniegti daži ieteikumi:
- Lai tā būtu gara. Garas paroles izmantošana ir ļoti svarīga paroles stiprumam. 8 rakstzīmju paroles uzlaušana aizņems no dažām minūtēm līdz dažām nedēļām, savukārt 16 rakstzīmju paroles uzlaušana prasīs vismaz 34 000 gadu.
- Lietojiet mazos un lielos burtus, ciparus un speciālās rakstzīmes. Paroles "howstrong" uzlaušana prasītu 2 minūtes, savukārt paroles "H0wStr0!g" uzlaušana uzbrucējiem prasītu 3 nedēļas.
- Neizmantojiet paroles atkārtoti. Vienas un tās pašas paroles atkārtota lietošana vairākiem kontiem ir bīstama, jo tā jūs padara neaizsargātu pret credential stuffing uzbrukumiem, kas izmanto noplūdušos datus no vienas vietnes/pakalpojuma un izmanto tos citās vietnēs/pakalpojumos. Tas ir tāpat, it kā jums būtu vairākas mājas un jūs visās tajās izmantotu vienu un to pašu slēdzeni un atslēgu.
- Izveidojiet paroles pēc nejaušības principa. Parolēs neiekļaujiet vārdus, kas saistīti ar jūsu personisko informāciju, jo tas uzbrucējiem sniegtu priekšrocības.
- Izmantojiet paroļu pārvaldnieku. Paroļu pārvaldnieks ir lietojumprogramma, kas palīdz jums izveidot, saglabāt un pārvaldīt unikālas paroles. Tas ir vienkāršākais un drošākais veids, kā to izdarīt.
在我们这里注册 YEEZY 账户既快捷又简单。 只需按照这些简单的步骤操作,您就可以立即下订单。
Ja jums jau ir izveidots konts, vienkārši piesakieties ekrāna augšējā labajā stūrī, noklikšķinot uz pogas “Tavs konts”, un ievadiet savu pieteikšanās informāciju. Tā būs tava e-pasta adrese un izveidotā parole.